اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

تریلر جدید گیم‌پلی بازی God of War: Ragnarok | گشت‌وگذار در قلمرویی جدید

  • کد خبر: ۱۲۴۵۹۲
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
تریلر جدید گیم‌پلی بازی God of War: Ragnarok | گشت‌وگذار در قلمرویی جدید
مجله «گیم‌اینفورمر» (Game Informer) همانطور که وعده‌ داده بود دومین ویدیو از گیم‌پلی بازی «خدای جنگ: رگناروک» (God of War Ragnarok) را منتشر کرد که در آن کریتوس و آترئوس در قلمروی جدیدی به نام Svartalfheim هستند.

شهرآرانیوز - مجله «گیم‌ اینفورمر» چند روز پیش ویدئوی کوتاهی با تمرکز بر سیستم مبارزه بازی «خدای جنگ: رگناروک» God of War: Ragnarok منتشر کرد و حالا طبق وعده‌ قبلی‌اش ویدئویی جدید از گیم‌پلی بازی به اشتراک گذاشت. در این ویدئو کریتوس و آتریوس در حال اکتشاف قلمروی کوتوله‌ها به نام Svartalfheim هستند. این قلمرو مکان‌های فراوان دیگری هم برای گشت‌وگذار و اکتشاف دارد که محتوای بازی را غنی‌تر می‌کنند.

برای پیمایش بخش دلهره‌آور Svartalfheim، بازیکنان باید به ابزارهای کریتوس تکیه کنند: سلاح‌های او و البته پسرش، آترئوس. در ویدئو، کریتوس آب‌فشان‌ها را با تبرش منجمد می‌کند، دیگ‌های بخار را با تیغه‌های آشوب از بین می‌برد و به آترئوس دستور می‌دهد به دستگاه‌های دور از دسترس تیر پرتاب کند. جان مایکل هیکن‌باتوم درباره اهداف اولیه ایجاد تعاملات در قلمرو Svartalfheim، گفته است:

«ما می‌خواستیم کوتوله‌ها و کاری که آن‌ها در اینجا انجام می‌دهند را نشان دهیم. آن‌ها از آب برای به حرکت درآوردن و حرکت‌دادن اشیا استفاده می‌کنند. حتی در سرتاسر قلمروهای مختلف، می‌توانید کوتوله‌ها را ببینید که محیط‌های عظیمی را ایجاد می‌کنند؛ و وقتی کریتوس وارد می‌شود، باید ببینیم او چگونه محیط را در جهت خواسته‌اش تسلیم می‌کند؟»

 
حسی قدرتمند در God of War ۲۰۱۸ بود که بازیکنان را به دنبال‌کردن مسیر‌ها در سراسر نقشه و اکتشاف آن‌ها سوق می‌داد. مسیر‌های پیاده‌روی پرپیچ‌وخم ابن بازی برخلاف بازی‌های قبلی این مجموعه شبکه وسیعی می‌ساخت. صندوقچه‌های حاوی ابزار کمیاب و زیارتگاه‌ها با نقاشی‌های دیواری از جمله مواردی بودند که در شش قلمرو در انتظار بازیکنان بودند. در بازی قبلی دسترسی به Asgard، Vanaheim و Svartalfheim ممنوع بود، اما اریک ویلیامز، کارگردان «رگناروک» گفته است که بازیکنان می‌توانند هر ۹ قلمرو بازی جدید را کاوش کنند و «قلمرو‌های قبلی هم حس جدیدی خواهند برای گیمر‌ها خواهد داشت.»
 
 

تریلر داستانی God of War Ragnarok منتشر شد | انتظارها برای حماسه‌ای بزرگ

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->